playground
  • playground
  • playground_house
  • playground_rocket
  • playground_01

Playground (angielski)

2 990,00 zł
Brutto

Playground to osiem gier i aż dwadzieścia cztery fantastyczne przygody. Każda z gier rozgrywana jest  w innej, często niezwykłej scenerii: na bieżni, w kosmosie, na strychu czy na dnie oceanu. Dzieci muszą między innymi uwolnić z pędzącej karuzeli… tygrysa, przepłynąć bezpiecznie kajakiem w górę rzeki lub rozwiązać trudną zagadkę, żeby otworzyć bramę średniowiecznego zamku. I to wszystko po angielsku!

Dostępny na urządzenia Magiczny Dywan 2.0 i onEVO

Ilość

Dodatkowe informacje dla nauczyciela języka angielskiego:

 

Dlaczego Playground jest grą wyjątkową:

- zawiera bogaty język pełen kolokacji i idiomów, które zilustrowano czytelną i wesołą grafiką – znaczenia nowych słów łatwo odczytać z kontekstu; 

- polecenia w grze nagrane są przez dorosłych i przez dzieci – można oswoić się z akcentem brytyjskim, amerykańskim i australijskim;

- Playground świetnie rozwija u graczy tolerancję na wieloznaczność (ang. ambiguity tolerance*) – wcale nie trzeba rozumieć każdego słowa by dobrze rozwiązać zadanie;

- gra zachęca dzieci do współpracy i obniża lęk przed popełnieniem błędu – na tej lekcji można podpowiadać! 

 

 

---------------------------------

*ambiguity tolerance to jedna z cech poszukiwanych u pracowników. Uznaje się, że wysoka tolerancja wieloznaczności znacznie ułatwia funkcjonowanie w środowisku zawodowym.



Każda gra ma 3 poziomy zaawansowania oraz poziom MIXED – wykorzystujący polecenia wszystkich 3 poziomów

Każdy poziom poprzedzony jest innym wprowadzeniem, tzw. INTRO (to tekst ilustrujący przygodę i wyjaśniający co trzeba zrobić)

Nauczyciel decyduje czy odtwarza dzieciom nagranie intro, czy od razu uruchamia rozgrywkę ( INTRO    PLAY ) – wierzę, że po wielokrotnym odsłuchaniu INTRO dzieci będą znały fragmenty na pamięć

W każdej rozgrywce jest minimum 50 różnych obiektów do wyboru, czyli 150 różnych zdań w każdej grze.

 

Poprawne (i niepoprawne) działania dzieci są komentowane przez lektora, tzw. feedback(Well done! Yes, it’s a giraffe. Try again! Are you sure?) – czasami można odnieść wrażenie, że urządzenie komunikuje się z dziećmi.

Po zakończeniu rozgrywki można uruchomić tzw. Teacher’s Corner – w którym pojawiają się przedmioty które A/ albo zostały poprawnie rozegrane, albo B/ nie zostały złapane/ wybrane/ odkryte. – To stwarza nauczycielowi możliwość „przerobienie” czy dalszego utrwalenia tych wyrazów/ pytań/ struktur.

 

playgr01