ozobot_23
  • ozobot_21
  • ozobot_22
  • ozobot_23
  • ozobot_24

Zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x scenariusze

1 999,99 zł
Brutto

Często wybierany przez Szkoły Podstawowe zestaw robotów. Zawiera 4 roboty Ozobot Evo, a dodatkowo 2 pakiety lekcji i kart pracy „Edukacja Wczesnoszkolna – część I i część II”, 4 zestawy mazaków.

Ilość

ZGODNY Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

Robot Ozobot jest w ponad tysiącu polskich szkołach i dziesiątkach tysięcy szkół na całym świecie pomagając dzieciom zgłębiać tajniki świata robotów i programowania. Nauczyciele z powodzeniem wykorzystują go w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej jak i na wyższych poziomach nauczania.

PROGRAMUJ Z PUZZLAMI

Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.

PROGRAMUJ RYSUJĄC

Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania. To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.

PROGRAMUJ W BLOCKLY

Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum. Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się” z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - CZĘŚĆ I

Pakiet zawiera następujące scenariusze lekcji: 1. Nasza szkoła, nasza klasa, 2. Droga do szkoły, 3. Środki transportu, 4. Znaki drogowe, 5. Miasto z moich marzeń, 6. Podróż po najpiękniejszych miastach Polski, 7. Polska w Europie, 8. Figury geometryczne, 9. Wybierz działanie, 10. Mistrz mnożenia, 11. Ta sama baśń, różne zakończenia.

Razem prawie 100 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Dodatkowo do każdego zestawu dodajemy karty kodów, zawierające spis wszystkich rozkazów robota.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA - CZĘŚĆ II

Pakiet zawiera następujące scenariusze lekcji: 1. Pory roku, 2. Dni tygodnia, 3. Układ Słoneczny, 4. Kosmiczna podróż, 5. Robot dyrygentem, 6. Instrumenty muzyczne, 7. Taniec robotów, 8. Zwierzęta gospodarskie, 9. Wycieczka do Zoo

Razem 70 stron materiałów z gotowymi kartami ćwiczeń. Pakiet zawiera kartę kodów zawierającą spis wszystkich rozkazów robota.

O AUTORCE

Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin

Nauczycielka, logopedka, właścicielka firmy szkoleniowej, a co najważniejsze entuzjastka nowoczesnej edukacji. Autorka wielu scenariuszy zajęć dydaktycznych, warsztatów dla dzieci i nauczycieli. Od ponad dwóch lat związana z Edu Sense, w praktyce wdraża edukację opartą o STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math). Autorka, prowadząca blog "Kodowanie na dywanie" - kodowanienadywanie.blogspot.com, który ostatnio doczekał się swojej odsłony w druku. Autorka specjalnie przygotowanych zestawów lekcji do nauki programowania dla klas 1-3 - EduSense, Edukacja wczesnoszkolna część I oraz II. Ambasadorka marki EduSense.

Ozo_04